Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 27 mei 2014

naaimachine naalden boek (je)

In de loop der tijd heb ik heel veel naalden verzameld voor verschillende werkzaamheden op de naaimachine. 
De doosjes naalden lagen overal te slingeren en pasten niet meer in mijn opbergdoos voor naaimachine accessoires. 
Tijd voor een opruimklus.
 Lekker aan de slag met vrolijke kleurtjes heb ik dit naaimachine naaldenboek(je) gemaakt. 


Met borduurgaren wat steekjes van de machine uitgeprobeerd en er wat bloemetjes opgenaaid. 
Deze weer uit de losse hand doorgequilt. 

Aan de binnenkant allemaal vakjes gemaakt met tafelzeil. 
Da's toch wat moeilijk te verwerken kwam ik achter. Het glijdt niet en blijft "plakken" aan de naaimachine. Maar met biaisband eromheen ging het wel iets makkelijker. Zo kan ik wel zien wat waar in zit. 


Daar passen ze nu allemaal in. En als dit nog niet genoeg is.....



Het "boek" sluit met klitteband. 
Heerlijk dat mijn werktafel nu wat meer is opgeruimd. 
Groet, Sandra



1 opmerking:

  1. Kleurrijk tasje, ziet er heel handig uit.

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....