Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 1 april 2014

snipper landschap

Vandaag weer verder met de snippers die ik al eerder gesneden had. Best wel heel spannend hoe dat gaat worden. Eerst maar eens uitgebreid koffie gedronken en het er even over gehad. Toen kwamen de bakjes met snippers op tafel en konden we beginnen. Op een achtergrond de eerste laag gelegd van snippers in verschillende kleuren. Wat wordt dat al mooi. En wat gaan er lekker veel restjes op!Gelukkig had ik ook de goede kleuren.
Daarna de bomen erop en dan tule erover. Dat doorgestikt met een groot meander patroon. Had ik later toch weer spijt van maar toen kon ik niet meer terug. Dan zou ik alles uit moeten halen. Het hadden wat horizontale golven moeten worden. Maar misschien zie je het straks niet meer. Even afwachten. Dit is dus het resultaat van een uurtje of 3. En wat waren we stil vandaag! Maar wel heel hard gewerkt.
Wordt vervolg.....

Hartelijke groet,
Sandra


2 opmerkingen:

  1. mooi hoor ik vatte het eerst even niet dacht snippers in je tuin maar dit is veel mooier :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is dit ! ! !
    Heel apart ik ga ook maar eens snippers sparen.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....