Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

donderdag 6 februari 2014

lapjesruil

Ja hoor van de week was het weer zover! Ik kreeg een berichtje waar ik mijn lapjes heen moest sturen en ik zou zelf deze week een pakketje met lapjes ontvangen.
En dinsdag lag de envelop al in de bus. Wat is dat toch leuk! Je kunt je eigen voorkeur doorgeven en dan krijg je allerlei lapjes die je weer in je project kunt gebruiken. Ik ben paarse lapjes aan het sparen voor een scrapquilt in paars. En deze komen dus heeeeel goed van pas! Nogmaals hartelijk dank Mien!.
De kleuren zijn iets minder mooi dan in het echt maar 's avonds foto's maken wil niet altijd de goede kleur geven. Maar ze zijn echt heel mooi.
Hartelijke groet, Sandra 


2 opmerkingen:

  1. Erg mooi, ik heb die van mij ook binnen gekregen en het pakketje ook al opgestuurd.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht nog op de mijne. Dit pakket is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....