Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zaterdag 12 oktober 2013

zaterdagavond

Na een drukke vrijdag en een wellicht nog iets drukkere zaterdag dan nu even rustig achter de pc om wat mail te beantwoorden. Dan kan ik er gelijk weer wat bladen bijzetten en een boekje.
Het regent pijpestelen hier en op het platte dak boven me geeft dat een heel gezellig gekletter. Met wat quiltwerkjes om me heen zit ik lekker wat te schrijven. Kopje thee erbij en op de achtergrond de tv waar manlief naar zit te kijken. ik ga zo verder met prutsen aan een applicatie quiltje.
De 3 bladen van vandaag zijn: Patchwork ideeen uit 2005, en 2 'Quilters News Magazines'. Deze zijn uit 1989/1990 maar toch ook weer met hele leuke patronen en ideeen!

 
Een hartelijke groet, Sandra


 
Voor deze bladen vraag ik de portokosten + 1 postzegel. Je kunt ze 'bestellen' door een email te sturen naar info@sandraskeus.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....