Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 16 oktober 2013

Top te klein

Eergisteren was ik klaar met de top van een quilt. Ik helemaal gelukkig want dan is het tijd voor de sandwich en kan het quilten beginnen. Maar bij het opmeten van de achterkant dacht ik: volgens mij is hij te kort! Dus ik nog een keer meten en nog een keer maar de centimetertjes kwamen er niet bij. Hoe frustrerend is dat! Dus ben ik voorzichtig begonnen om de randen eraf te tornen. En omdat ik nogal precies ben moet ook dat heel voorzichtig. Ik ben al op de helft... maar het komt goed!!
Een hartelijke groet,
Sandra

 
Deze keer een kerst patroontje van DMC. Maar misschien houd je meer van rozen? dan staan er op de kleine folder 4 verschillende mooie rozenpatroontjes.




Voor deze patronen vraag ik de portokosten + 1 postzegel. Je kunt ze 'bestellen' door een email te sturen naar info@sandraskeus.nl

1 opmerking:

  1. Hallo Sandra.
    Fijn dat je weer een quilttop klaar hebt maar moet je echt de randen eraf halen omdat de achterkant niet past? Jammer!!!!
    Kun je de achterkant stof niet doorsnijden en er een leuke rand tussen zetten om aan de lengte te komen?
    Succes en vriendelijke groet, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....