Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

maandag 28 oktober 2013

quiltje voor een poppenledikantje

Vanmiddag maar weer eens aan een quiltje voor een poppenledikantje begonnen. Met de logcabin liniaal van  Marti Mitchell. Wat gaat dat vlug! Vanaf 3 uur aan gewerkt tot kwart voor 5, toen waren er al 9 blokken af en nog 7 in de maak. Morgen ga ik daaraan verder want zo is een topje gauw klaar. Ook de foto komt morgen!

Een hartelijke groet,
Sandra

Ik heb nog wel wat bladen en patroontjes "in de aanbieding".....




ik hoop dat de volgende patronendoos door de brievenbus kan want dat moet ik nog wel even proberen. Anders zijn de portokosten wel hoger.


 
Voor deze bladen vraag ik de portokosten + 1 postzegel. Je kunt ze 'bestellen' door een email te sturen naar info@sandraskeus.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....