Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

vrijdag 18 oktober 2013

kamer-doen-dag....

Vaak stof ik de kamer op vrijdag, da's altijd een hele klus want ik kom onderweg een heleboel ideeën tegen. Ik heb namelijk geen 'rommel' liggen maar heel veel ideeën. bladen, boekjes, een stapeltje stofjes, trommeltjes met quilt benodigdheden en veel meer wat ik sinds de vorige afstofbeurt verzameld heb. En om dan met het stoffen bezig te blijven .....da's toch wel een beetje lastig. Maar vandaag heb ik alles opgeruimd en verder alles van z'n plek gehaald om eens flink te stoffen en te zuigen. De kamer ziet er weer picobello uit. Klaar voor het weekend! Herkenbaar?

Leuk dat er op veel patronen en bladen een reactie komt. Zo kan ik er een ander een plezier mee doen. In de oudpapierbak kan altijd nog toch?
Ik heb nog weer een paar bladen en wat patronen gefotografeerd. De bladen spreken voor zich denk ik maar van de patronen? Ik heb geen idee of daar überhaupt nog wel belangstelling voor is. Het is een patroon van een grote borduurlap van  Beatrix, de rechtse patroontjes zijn voor een merklap en de linker kant is een patroon uit de vrouwenpost. Het vrouwenpost wandkleed. Met borduurtjes van de 12 maanden......

Een goed weekend,
Hartelijke groet,
Sandra

 
 
 
Voor deze bladen vraag ik de portokosten + 1 postzegel. Je kunt ze 'bestellen' door een email te sturen naar info@sandraskeus.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....