Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

maandag 7 oktober 2013

Borduurpatroontjes

Het is alweer enige tijd geleden dat ik wat geschreven heb maar zo gaat dat soms. En dus dacht ik.. kom laat ik weer eens een berichtje schrijven. Dit keer over de borduurpatroontjes die ik in grote getalen gekregen heb uit de nalatenschap van mijn moeder. Nou borduur ik zelf niet maar om nou alles gelijk weg te doen vond ik ook een beetje zonde.
Daarom hier een foto met losse patroontjes, eens uit de margriet of libelle gehaald mèt een telpatroon. Wie het wil hebben kan me mailen. info@sandraskeus.nl  Ik vraag er alleen de portokosten + 1 postzegel voor. :-) Er komen er nog meer maar ik begin maar bij deze! De bovenste zijn ouderwetse kinderliedjes. De middelste is een merklapje dat ze opnieuw hebben nagemaakt van een heel oud merklapje en de onderste zijn vogeltjes...

Hartelijke groet,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....