Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 9 oktober 2013

bladen vervolg...

Weer een stapeltje bladen en patronen doorgekeken vanmiddag. Ik kan dat niet heel lang achter elkaar. Want ik zie zoveel moois dat ik niet meer weet waar wat in staat en belangrijker...waar haal ik de tijd vandaan om dat allemaal te maken! Maar in deze 2 zag ik niets interessants. Dus voor de liefhebber.....
Voor de portokosten + 1 postzegel stuur ik ze naar je op! stuur een email naar info@sandraskeus.nl
Een hartelijke groet, Sandra



1 opmerking:

  1. Hoi Sandra,

    Leuk die speldenkussentjes. Ik ben nu 2 Biscornu speldenkussentjes aan het maken. Ook heel grappig en leuk om te doen. Heb je het Barbie haak/breiblad nog? Die wil ik wel!
    Je kunt het makkelijkst reageren op: midose53@gmail.com
    groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....