Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 6 maart 2013

Uiltjestas

Jammer genoeg niet van het mooie weer kunnen genieten omdat DD graag een tas wilde afmaken zodat ze hem kan gebruiken. We hadden stof over van de memo bordjes en wel zoveel dat er nog makkelijk een tas uit kon. Ze had een tas gezien in de stad en er een foto van gemaakt.
"Mam, zo wil ik hem hebben maar dan anders..." aan de slag dus. Op een groot vel de tas op ware grootte getekend en uitgewerkt. Ze wilde zoveel mogelijk zelf doen en dat is gelukt ook!!
Op naar het volgende project...!
Zie hier het resultaat.
Een goeie dag! Groetjes Sandra

 
Zo moet het ongeveer worden........

 
alles goed aan elkaar spelden.......dit is de 'binnen' zak....

 
en dan stikken op de naaimachine...(wat een zooi ligt eromheen, dat moet ik toch eens opruimen...)

 
En zo ziet de uiltjestas eruit! Hij is lekker ruim zodat er genoeg meegenomen kan worden.

3 opmerkingen:

  1. Knap dat jullie deze tas hebben nagemaakt. Ik heb hem kant en klaar gekocht voor mijn kleindochter( een rode uil ) en ik weet dus wat voor werk er aan zit. Heel mooi geworden dames!!! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tas, geweldig!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap!! Hij is echt heeeeeeeel mooi!

    Groetjes Kora

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....