Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 27 maart 2013

Speldenkussentjes

Van de stof die ik over had van een quilt heb ik vanmorgen gauw even 2 speldenkussentjes gemaakt. Ze zijn gevuld met rijst en daardoor lekker zwaar. Ze vallen niet zomaar van de tafel wat nog wel eens wil gebeuren als ik alleen vul met kussenvulling. En van speldenkussentjes kun je nooit genoeg hebben. Ik heb bij elk project wel een doosje met een speldenkussentje, naaigerei en een schaartje. Sommige sparen lapjes...ik spaar doosjes met naaigerei...ook die moeten er zijn :-)

Een hartelijke groet,
Sandra

5 opmerkingen:

  1. nou ja, je kunt maar iets sparen toch?En... lekker bezig geweest weer.

    Grt Kora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Kora voor je berichtjes iedere keer!Ik vind het altijd leuk als iemand reageert..

      Verwijderen
  2. Ziet er weer leuk uit Sandra, ik heb de hele ochtend samen met een quiltvriendin alleen maar Gepraat over onze te maken quilt, die overigens al wel wat blokken heeft die klaar zijn hoor. Maar jij bent dus productiever geweest he?
    groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is wel heel herkenbaar, en ik ben blij met de patroontjes die je ontwerpt voor de speldenkussentjes.
    Deze zijn ook weer zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Sandra,
    Wat een heerlijke 'tick' om speldenkussentjes en doosjes naaigerei te sparen. Hoeveel heb je er dan wel niet, als je voor elk project een doosje en speldenkussentje hebt?
    Waarom komt zo'n speldenkussentjes tick mij zo bekend voor???
    Hartelijke groet, Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....