Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 15 januari 2013

Lekker bezig geweest met mama 2 canvassen gepimpt voor mijn huis :) me like

Dat was weer eens een gezellig middag/avondje. Samen met mijn dochter vanmiddag in de stoffenzaak stofjes uitgezocht. Zij had 2 canvasjes gekocht bij de action en vervolgens  hebben we er van die leuke memoborden van gemaakt. Eerst eens even in de voorraad lintjes gekeken of er geschikte bij waren om te gebruiken. Dan merk ik pas dat ik in de loop van de tijd wel heel erg veel gespaard heb. Ook mijn dochter had het een en ander en samen kwamen we tot dit resultaat. Ze liggen nu te drogen.
Tja met die lintjes.... hebben jullie al eens iets gemaakt met restanten lintjes..?
Groetjes, Sandra

1 opmerking:

  1. Prachtig Sandra! Wat een leuk idee om te maken en ja, lintjes ik heb er een doos vol van.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....