Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zaterdag 1 december 2012

Theezakjes boekje

Dit is leuk!!  Joke stuurde me gisteren een mailtje met daarin 2 foto's van haar theezakjes boekje. Wat een leuk boekje is het geworden! Ziet er zo heel gezellig uit. En natuurlijk wil ik ze dan ook gelijk op mijn blog zetten.
Zie hier dus het resultaat.
Ik hoop, joke, dat je er nog meer mag maken als kadootje...het is bijna sinterklaas of misschien voor de kerst...
Trouwens, wil je dit  patroontje ook...geef je dan op voor mijn nieuwsbrief. Dan krijg je het patroontje zo spoedig mogelijk toegestuurd. De nieuwsbrief is gratis.
Een hele fijne dag en een hartelijke groet, Sandra


4 opmerkingen:

  1. Oh, wat is die leuk geworden.
    Esther (mijn dochter) zag het patroontje hier net liggen. Zooo leuk mam, dus ik zal er binnenkort ook aan beginnen.
    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig theezakjes-boekje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Nog bedankt voor het patroontje, kan best zijn dat ik dat nog eens ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sandra, wat leuk om mijn theezakjes-boekje terug te zien op je blog.
    Het is een leuk patroontje en ik heb er met plezier aan gewerkt. Inderdaad ook een geschikt cadeautje. Komt altijd van pas voor de theeleuten.
    Hartelijk dank voor dit patroontje.
    Groet, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....