Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 4 december 2012

Quiltje helemaal!

Vanmorgen hadden we sinterklaas met de hele groep. Eerder al natuurlijk lootjes getrokken. En iedereen had iets leuks gemaakt!! We moesten het verpakken in een tasje. Een leuk tasje om te 'gebruiken' haha, nou de meest grappige tasjes kwamen tevoorschijn. Ik maakte deze foto toen nog niet iedereen binnen was maar het ziet er zo al leuk uit.
De tasjes liggen op de voorgrond.
En dit verraste me helemaal! Want ik kreeg een heel leuk kussen met een rendier erop met een gewei van kastanje takken, zilveren lintjes, hier weer belletjes in en in een heel leuk mandje met allerlei rommeltjes eraan. vorkje en kloppertje, kerstlaarsje hartjes en appeltjes omgeven door klimop en bloemetjes.
Precies mijn smaak!!! Zowel het mandje als het kussen krijgen een mooi plekje in mijn huiskamer. Nogmaals dank...(corrie) Sint....!!

Hier is het quiltje waar ik al een stukje van liet zien. Ik kon er gelijk een aantal rommeltjes op kwijt. Want ik had nog het een en ander aan reisreparatie setjes. Je kent ze vast wel, een schaartje, wat garen, naalden, spelden e.d. Die heb ik er gelijk in verwerkt.
En zo te zien was ze er heel blij mee.!!
Hartelijke groet,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....