Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zondag 9 december 2012

Logo

Wat een nattig weer vandaag. Maar wel weer heerlijk om lekker thuis te frobelen. Na een lekkere wandeling ben ik aan mijn logo begonnen.
A.s. zaterdag sta ik op de wintermarkt in de Breehoek in Scherpenzeel. Ik had nog geen logo voor de kraam en tja dat wilde ik toch wel hebben. Dus gisteren even stof gekocht en vandaag lekker aan de gang. De letters zijn geplakt met vliesofix en ik ben ze nu aan het vaststikken met een gouddraadje. (zie je iets minder....) Komt nog wel af - hoop ik -
Hartelijke groet,
Sandra


2 opmerkingen:

  1. Mooi logo en veel succes en plezier zaterdag op de markt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit en je bent natuurlijk goed herkenbaar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....