Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zondag 4 november 2012

Eindelijk is mijn sun bonnet sue af!!!

Na heel lang verzinnen, prutsen, kijken, en quilten is dan eindelijk mijn mega project af! 1.66 x 2.03 mtr.Lang over gedaan maar dat geeft niks want nu hangt hij dan toch in mijn bijkeuken. en voor degene die dan zeggen...'bijkeuken' wie hangt hem nou in de bijkeuken...maar in de bijkeuken is eigenlijk onze voordeur dus een ieder die bij ons binnen komt kan hem gelijk bewonderen.
Alle applicatie en quiltwerk zijn met de hand gedaan. Alleen het in elkaar zetten van de blokken is met de machine gedaan.


Detail Januari


Detail mei/juni

Detail oktober

7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig, ben hem ook aan het maken, pas twee blokken af. Dus kwam daar door op je blog terecht..............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sandra! Wat goed dat je 'm afgemaakt hebt, zeker de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. werkelijk prachtig geworden en wat een mooie rand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een waar kunstwerk!
    Zo één zou ik ook wel heel graag in de bijkeuken willen hebben, ook wij hebben daar de ingang. Zo ontzettend leuk om binnen te komen met dit mooie kunstwerk.
    Mijn complimenten Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor al jullie leuke berichtjes. Ik ben wel heel blij dat hij af is hoor pfff...maar wel heel leuk om te doen.
    Hartelijke groet,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilt is het geworden. Je wordt er vrolijk van als je er naar kijkt.


    hartelijke groet
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....