Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 31 oktober 2012

Site uit de lucht!!

Mijn site 'sandraskeus.nl' is tijdelijk uit de lucht. Het gaat nu echt gebeuren!! Over een week is mijn nieuwe site in de lucht en dat zal ik dan gelijk hier melden. Ik kan geen berichten meer versturen van de oude site dus ook geen nieuwsbrieven. Is voor mij wel even makkelijk want dan heb ik iets meer tijd voor de nieuwsbrief van November!!
Ik hou jullie hier wel op de hoogte met de dingen die ik aan het doen ben.
En dat is in dit geval een quilttop in een dag.
Vandaag de hele dag aan gewerkt en met wat uithalen toch voor het avondeten af. En het was zo leuk om te doen!! Er moeten nog wel 2 randen om maar daar heb ik even geen tijd voor want de website gaat nu nog even voor. Maar het eind resultaat zal ik zeker laten zien.
Een fijne avond.
Hartelijke groet,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....