Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 30 oktober 2012

Het eind is in zicht!

Vandaag maar weer een stuk aan mijn 'sun bonnet sue' gedaan. Het project waar ik echt al jaaaaren mee bezig ben. Maar nu dan eindelijk met de rand bezig. Met de hand. Zondag had ik er zere vingers van...eigen schuld had ik maar een vingerhoed moeten gebruiken. Dat doe ik nu dus wel. M'n aanstaande schoondochter vroeg nog of dat niet met de machine kon...tuurlijk maar de rest heb ik ook zoveel mogelijk met de hand gedaan en dan zou ik zo'n rand met de machine doen om er gauw vanaf te zijn...nee, da's niet mijn ding. De rand er wel met de machine aangezet maar dus verder met de hand.
De rand is wel 7,5 meter..pffff....nu dus bijna klaar. Dan de ophanglussen vastzetten(zitten ook onderaan) en dan nog wat bloemetjes en meeldraadjes en dan is hij echt af! Dit jaar nog...moet kunnen

Een fijne avond nog! Groet, Sandra


Rand eraan......


en vastzetten....meter na meter na meter.....

1 opmerking:

  1. Hij is zoooo leuk, kom eind november er weer even naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....