Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 6 juni 2012

Workshop Log cabin with a twist...

Eindelijk weer een berichtje van mij. Ik heb een heerlijke vakantie gehad. We hebben rondgetrokken in Luxemburg en langs de Moezel in Duitsland. Eerst was het nog heel koud met nachtvorst. En dat terwijl de kachel van de camper er geen zin in had en we wat meer kleding op ons dekbedje moesten leggen om warm te blijven. Maar later werd het heel mooi weer en konden de korte broeken aan. We zijn heerlijk tot rust gekomen en hebben heerlijk gewandeld. De streek rond de Moezel is echt een aanrader. (Zo ook de witte wijn :-)

We zijn inmiddels alweer een week verder jammer dat het weer niet beter is...Toch zijn er weer een hoop dingen te doen en heel leuk was de workshop vandaag!
4 dames waren bij mij op bezoek om aan een quiltje te beginnen in log cabin with a twist. Het was heel gezellig! We begonnen met koffie en appeltaart. Onderhand uitleg over hoe het blok gemaakt moest worden en toen aan de slag!
Echt moeilijk was het niet maar er werd zoveel gekletst dat het tornmesje toch een paar keer uit de tas moest komen om iets uit te halen.
Aan het eind van de workshop ging iedereen met een voldaan gevoel naar huis met een leuk resultaat.
Ik hoop de 'affe' quiltjes nog eens te zien op een foto...Ik ga de dames gewoon elke maand even mailen hoe het ermee staat... :-) :-)


Lekker aan de slag!!

Maar goed dat ik een grote appeltaart gebakken had....

Er werd soms heel erg diep nagedacht hoe het met het volgende strookje ging....

Het resultaat van Anja.....

En van Marjan........

En van Ria............

En van Thea!!

1 opmerking:

Alvast bedankt voor je reactie.....