Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zondag 11 maart 2012

Lezing en meer...

Vorige week donderdag ben ik naar een lezing geweest van Ricky Tims. Dat was zo ontzettend inspirerend!Wat is dat leuk om zijn verhaal te horen! Ik heb er heel veel van opgestoken! Ik loop nog steeds rond met allerlei ideeen om te maken. Maar er liggen jammer genoeg nog een paar dingetjes die eerst even af moeten voor ik aan iets nieuws kan gaan beginnen. De stapel UFO's is toch al zo groot...maar ik schrijf nu iedere keer ideetjes op en misschien worden ze in de toekomst ook nog gemaakt....
In de Quilt en Zo nr 12 stond een quilt gemaakt van een cherry roll. En voor beginners.... Nu mag ik van mezelf misschien inmiddels wel zeggen dat ik geen beginner meer ben maar deze was toch echt voor gevorderden. Na even goed oefenen op een proeflap was het heel leuk om te doen en eigenlijk ook zo klaar!  Ik heb er erg veel plezier aan beleefd. Ik heb de smaak voor machinaal quilten echt te pakken. Op naar de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....