Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

vrijdag 30 maart 2012

Klosjesquilt!

Nu dan helemaal af. Ik heb het label met de hand geborduurd. Vind ik wel veel mooier als de voorkant ook al met de hand gedaan is. Maar toch was ik nog niet helemaal tevreden. De stof was nog zo wit dat ik eerst maar weer een beker thee heb gepakt om het label te verven. Thee natuurlijk af laten koelen....
en dan het lapje erin...daarna ben ik gaan strijken en was het al bijna vergeten maar.... 

gelukkig was het de winterglow thee van pickwick en dat was niet zo heel sterk. Genoeg getint om bij de achterkant te kleuren. Dus het lapje nat mee gestreken (was het gelijk droog en glad) en erop gezet.

En tataratatata.....Hier is dan de voorkant van de quilt!
Ik heb verschillende quiltpatroontjes geprobeerd maar vond ze allemaal te druk. Dan maar knoopjes erop. En natuurlijk de klosjes. Ik had nog een idee om er klosjes aan te hangen maar ook dat vond ik minder. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben en hoop dat je gauw laat zien hoe het is geworden. Het is leuk om allemaal verschillende te zien omdat iedereen toch een ander idee heeft om hem af te werken....


En zo kun je het kant beter zien....

2 opmerkingen:

  1. Sandra, wat geweldig mooi is je klosjesquilt geworden! Ik loop achter, moet nog twee klosjes afmaken, heb al wel leuk stofje gevonden voor de randen. Krijg er helemaal zin in nu ik je mooie quiltje zie. Gelukkig is het met Pasen lekker freubelweer, ik zal er spoed achter zetten. ben benieuwd of er al iemand is die hem ook af heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra

    Wat een gaaf patroon van de klosjes zou hem ook graag willen maken. Kan ik hier een patroon van kopen?

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....