Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zaterdag 11 februari 2012

Beertje

Al een poos heb ik een borduurmodule op mijn naaimachine zitten maar ik kon er niet zoveel mee want tja, quilten gaat toch voor maar eigenlijk kun je er hele leuke dingen mee doen. Dus naar een vriendin die wel wat van de hoed en de rand wist van het machinaal borduren en toen zag ik op internet ergens een patroontje van een beer die je helemaal met de borduurmachine kunt maken. Niet gelijk het makkelijkst maar goed toch aan begonnen. Een fleece deken gehaald bij de Zeeman...zou ik de volgende keer niet gelijk weer doen...vulling gezocht, vilt voor de buik en toen aan de slag. Met het verknippen van de deken lagen er oooooveral bruine pluisjes...wat een ramp... en statisch dus het kleefde overal aan vast maar toch... de beer moest en zou er komen. Nu staat hij trots te zijn in mijn kamer. Er moet ooit nog een jasje bij maar die grootte borduurring heb ik niet dus moet ik even wachten tot mijn vriendin me weer even kan helpen. Nog mijn hartelijke dank hiervoor!
Groet, Sandra

1 opmerking:

  1. Wat een leuk uitstapje naar borduren, gelijk zo'n beertje maken, knap hoor en heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....