Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 15 november 2011

Weer een UFO af...

Hè, nu gaat het lekker. Weer een project af dat al aardig lag te verstoffelen op de stapel UFO's. De quilt van vilt is wel iets dikker dus de stapel is wel iets dunner geworden. Ik glimlach nu als ik er langs loop en ben inmiddels ook alweer aan de volgende ufo bezig. Geeft een heerlijk gevoel dat wel! Het is dan wel een voorjaarsquiltje met al die bloemen maar het vrolijkt het huis wel helemaal op.


Omdat we binnenkort zijn uitgenodigd voor een high tea vonden we het heel leuk om iets terug te doen. Ik heb een appeltaartenmuts gemaakt waar Jannie een appeltaart in gaat bakken. Het is zo'n leuk kadootje om te geven. Dus leuke stof opgezocht en aan de slag!
En dit is hem geworden. Een dotje toch?
Groet, Sandra

1 opmerking:

  1. Wow, je quilt is fantastisch, ik heb het patroon en heb er al wel naar zitten lonken... jouw versie is heel gaaf! En leuk, die appeltaartdraagding!

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....