Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

donderdag 3 november 2011

Sneeuwmannetjes

Bij het zoeken tussen mijn quilts vond ik dit lievertje weer terug. In de hoop dat we toch nog een beetje winter krijgen hang ik deze de komende maanden in huis. Het patroon heb ik uit een boek van Art to Heart: Easy does it for winter..door Nancy Halvorsen (link is naar de winkel waar je de boeken kunt kopen). De boeken zijn niet goedkoop maar er staan zulke leuke patronen in.. ik maak er regelmatig wat uit. En alleen de plaatjes zijn al leuk om naar te kijken! Dus ik ga nog even verder kwijlen....



Vanmiddag een cake gebakken voor mijn huisgenoten. Ik had hem in een glazen vorm gebakken maar kreeg hem voor de zoveelste er niet goed uit. De vorm staat inmiddels bij de spullen voor de kringloop maar de laatste cake heb ik in stukken op een plank gelegd. Dochterlief heeft me geholpen met het bedekken van de cake met marsepein en ik heb de versiering erop gemeanderd. Dat gaat toch heel anders dan op een quilt moet ik zeggen. Maar het is goed gelukt. Dochterlief had nog wat bloemetjes om het af te maken en voila een kunstwerkje. Hij was heerlijk...en met was bedoel ik ook was want hij is ook al helemaal op!
                                  Groetjes, Sandra

1 opmerking:

  1. Leuk die sneeuwmannetjes!
    Cake ziet er lekker uit en och de vorm zal de smaak wel niet geven.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....