Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

vrijdag 26 augustus 2011

open ochtend van 3 september verzet naar di 6 september!!

Lange tijd niks van me laten horen maar ja ik ben dan ook 4 weken in Engeland geweest en manlief was daarna nog een week vrij en hebben we nog een aantal dagen leuke dingen gedaan! De vakantie in Engeland was echt geweldig! Mooi weer gehad met heel weinig regen en we hebben heel veel kunnen wandelen. Het is het een heel mooi land. Het links rijden gaat vanzelf want iedereen rijdt links....:-)
En tja, bij thuiskomst heb ik toch wel enige tijd nodig gehad om mijn mailbox uit te zoeken en te reageren op alle mailtjes. De bodem is inzicht dus dat is opgelost.

Het nieuwe seizoen van de cursussen staat voor de deur en er komen al aardig wat aanmeldingen binnen.
Ik had gepland dat er op 3 september een opendag zou zijn maar er zijn nog maar een paar cursussen en workshop waar nog wat mensen bijkunnen. Ik heb de open ochtend daarom verschoven naar 6 september. Het is nog steeds op Hoeve de Beek, Brinkkanterweg 23 3931 PJ te Woudenberg. De dames van mijn eigen quiltgroep zullen aanwezig zijn om het een en ander uit te leggen. En natuurlijk Lidewij Uiterwaal die de kennismaking met Sashiko verzorgd. Voor de gevorderden cursus en de workshop machinaal quilten zijn nog wat plaatsen vrij. Dus denk je: 'Leuk! Leren hoe je machinaal kunt quilten' kom dan even kijken op 6 spetember van 10.00 - 12.30 uur.

Verder nog een leuk idee:
Kom eens naar het handwerkfestijn bij 'De kastanjeboom'. 2,3 en 4 september is er voor de 5e keer weer een handwerkfestijn dat door vele vrijwilligers georganiseerd wordt en waarvan de opbrengst naar het wetenschappelijk onderzoek gaat van het Diabetes Fonds. Ook dit jaar heeft familie Van Middelaar hun erf weer belangeloos beschikbaar gesteld zodat wij onze tenten op kunnen zetten bij Landwinkel en Schenkerij De Kastanjeboom aan de Zevenhuizerstraat 281 in Bunschoten.
Wil je hier meer over weten? ga naar http://www.dekastanjeboom.nl/
Ik ben hier de vorige jaren ook geweest en heb er veel leuke en mooie dingen gekocht. Dit jaar zijn er ook workshopjes. Dus ik ga nu zeker weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....