Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

vrijdag 17 juni 2011

Regen!

Terwijl ik zit te typen regent het behoorlijk buiten. Goed voor de tuin! Want wat was het droog. En eigenlijk ook goed voor mij want zo heb ik een goede reden om even wat achterstallige dingen weg te werken. Ondertussen ben ik met een aantal vriendinnen een quilt aan het maken met hele dikke dames in badkleding. We hebben zoveel lol tijdens het maken dat het waarschijnlijk wel iets langer duurt voor hij af is!
Het eindresultaat laat ik t.z.t. wel een keer zien.
Ik heb ondertussen nog een probeersel gemaakt op art gebied. Ik vond het heel leuk om te doen. Eerst weer schilderen en dan borduren. We hebben lutrador gebruikt en met wat leuke steekjes van de naaimachine komt er dan weer een verassend eindresultaat te voorschijn. Hij hangt nu op mijn deur te pronken.
In een blad had ik gelezen dat er van tafelzeil leuke dingen te maken waren. Ik ben gelijk naar de plaatselijke verfboer gegaan die zo'n rek buiten heeft staan en heb een half metertje meegenomen. De banden/hengsels waren wel even een probleem want op ons dorp verkopen ze dat niet maar een vriendin had nog wat op zolder liggen en dat mocht ik gebruiken. Er moest natuurlijk ook een rits in en zowaar het stikken ging helemaal goed. (Wel een naald 90 gebruikt en een grotere steek). Nu loop ik dus met zo'n tas over de markt! Uniek! Dus als je me ziet lopen weet je dat ik het ben...:-)

2 opmerkingen:

  1. Supermooi wat jij weer hebt gemaakt, leuke tas en dat art, wat houd dat precies in? Ook ben ik erg benieuwd naar je dikke dames in badkledij...

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....