Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 3 mei 2011

Tentoonstelling

Het was heerlijk weer vandaag alleen een fris windje. Toch heeft dat niet gezorgd voor minder bezoekers. We hebben veel belangstelling gehad voor al onze quiltjes en quilten. Ook heb ik veel lezeressen en lezers van mijn nieuwsbrief mogen ontmoeten. Nu zie ik eens gezichten bij de mailtjes en reacties! Heel gezellig! Wat zijn er toch nog veel mensen die belangstelling hebben voor deze hobby. We hadden natuurlijk ook heel veel verschillende dingen hangen en dan kan iedereen zich er wel in vinden. We hopen met deze tentoonstelling toch ook weer meer mensen enthousiast te maken die hopelijk ook gaan beginnen!!Na afloop en opruimen van de tentoonstelling zaten we nog even te evalueren (doen we altijd na een evenement, glaasje sap erbij en dan nog even napraten over de dingen die zijn opgevallen). Zowaar begon er alweer iemand over de volgende tentoonstelling... over 5 jaar ofzo. Dan moeten we toch al weer aardig wat werk af hebben om te kunnen laten zien dachten we zo.. dus we gaan we maar gauw weer aan de slag.

1 opmerking:

  1. Ja wat was het gezellig he? En prachtig weer erbij. Ik reserveer de datum vast voor over 5 jaar ;-))))
    Ik heb wat foto's op mijn weblog gezet, dan kun je daar ook nog even nagenieten, en een link naar je nieuwsbrief, hoop dat je dat goed vindt?
    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....