Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zaterdag 7 mei 2011

Europese Quiltkampioenschappen

Gisteren met 2 vriendinnen naar de quiltkampioenschappen geweest. Wat een mooie quilts hingen daar! Maar ook quilts waarvan we dachten: nou nee daar zou ik niet zo gauw aan beginnen....De best of show was een wedding ring. Geheel met de hand gemaakt. Heel netjes! Maar ook veel art quilts konden onze goedkeuring wegdragen. Ik ben blij dat ik geweest ben en dat was niet alleen voor de tentoonstelling maar ook voor de vele winkeltjes die aanwezig waren. Het is zo makkelijk om te vergelijken en van de ene naar de andere te kunnen lopen! Lynette Anderson had een kraam en ik heb nu een gezicht bij al haar mooie patronen! En ook Dijanne Cevaal had haar quilts tentoongesteld en we hebben even met haar staan praten.
Voor herhaling vatbaar! Morgen is het de laatste dag.....dus als je tijd hebt...het is een aanrader.

2 opmerkingen:

  1. Helaas, dit weekend kon ik niet maar....4 juni ga ik met (dezelfde) vriendinnen wel naar kasteel "De Cannenburch" in Vaassen, daar is ook een quiltfestijn lijkt me ook erg leuk. Het blijft altijd leuk he om naar quilts te kijken, De kleuren en vooral met de hand gemaakt, daar heb ik echt respect voor. Heb je ook foto's gemaakt van de wedding ring?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jammer genoeg geen foto's van de wedding ring. Ik heb wel een poosje met de dame gesproken die hem gemaakt had en haar gecomplimenteerd. Ik vond hem prachtig. Ook de achterkant!
    Ik ben naar deze tentoonstelling geweest omdat ik niet naar Cannenburch kan. Ik ben benieuwd hoe je het vind...

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....