Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zaterdag 16 april 2011

Swap met naaldenboekjes

Ik heb meegedaan met een swap met naaldenboekjes. Leuk hoor om daar eens aan mee te doen. Woensdag heb ik mijn pakketje weggestuurd en met de post kwam er een pakje voor mij binnen. Met een heel mooi naaldenboekje! Zelfs met mijn naam erop geborduurd. Ook de binnenkant is heel mooi. En er zit in een van de zakjes nog een sleutelhanger met zeshoekjes! Dat vind ik wel heel knap want zulke dingen leg ik altijd aan de kant omdat ze zo klein zijn. Heel hartelijk dank will, en ik ga hem echt gebruiken!!!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt aan een leuke swap meegedaan, en zo'n naaldenboekje komt altijd van pas toch. Ik vind de stofjes ook heel erg mooi en heel mooi bij elkaar passend.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, van deze swap had ik nog niet eerder gehoort. Het is altijd een verrassing wat je krijgt, je hebt een mooi naaldenboekje gekregen grappig idee die sleutelhanger.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....