Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

maandag 11 april 2011

Klosjesquilt als Blok van de maand!

Ik begin weer met een blok van de maand. (Kijk bij de gratis downloads op http://www.sandraskeus.nl/ ) Nu met blokjes met een stitchery erop. Elke maand een andere. Ik heb hem klosjesquilt genoemd en dat zegt genoeg over de plaatjes denk ik. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik!
En laat eens zien als je iets af hebt. Altijd leuk om dat op de site te zetten!
De blokjes van deze quilt kunnen 1 maand gratis gedownload worden. Daarna is het patroon alleen te koop als het hele quiltje af is.
Ik heb  hele kleine knoopjes gebruikt voor de bovenkant van de spelden....

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor dit patroontje, groet Warna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Blok van de maand, Sandra. ik ga hem zeker downloaden bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....