Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

vrijdag 18 maart 2011

WC

Op de handwerkbeurs in Zwolle vonden we dit patroontje voor bij of in de WC. Omdat ik niet zo van de borduur ben heeft een lieve vriendin dit voor mij gedaan. Jannie alsnog bedankt! En ook nog in no-time. Ik heb hem vandaag even afgemaakt. Achterkantje, stokje om op te hangen, kettinkje en wat een gepruts om er een mini wc rolletje naast te maken. Maar het is wel af nu.....en hangt hij naast de WC...

3 opmerkingen:

  1. ik zag hem ook in Zwolle.
    Nu ik hem weer zie heb ik spijt
    dat ik het niet gekocht heb.
    Het staat zo grappig!!
    Wat een aardig van je vriendin
    om het voor jou te borduren.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi miny, ik ben beter in het quilts maken.en mijn vriendin doet dit gauw even tussendoor. Ik geloof wel dat ze hem nu ook gauw voor haarzelf gaat maken. Juist het kettinkje en het rolletje maken het af. Misschien zie je hem nog wel een keer op een volgende beurs...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden,bijna te mooi om op het toilet te hangen. Ik zag hem ook op de beurs.
    , maar ja volgend jaar maar weer naar de beurs...., groet Warna

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....