Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zondag 27 februari 2011

Handwerkbeurs Zwolle

Gisteren met een paar vriendinnen naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Het was een hele gezellige dag. Maar o wat een drukte, dikke rijen bij de kassa en ook binnen was er bij de ingang van de zaal al een opstopping. Dat was om half 11 uur. We zijn maar eens begonnen met koffie drinken en daarna was de opstopping weg en konden we lekker gaan shoppen. Heel veel gezien en natuurlijk aangeschaft.  Lekker met bekende staan praten maar ook met 'vreemde' mensen kwamen er leuke gesprekjes op gang. Ach, het is de hobby van vele en dan heb je genoeg gespreksstof.
Voldaan gingen we weer naar huis. In de auto werden de tassen uitgepakt en de aankopen bewonderd. Ook weer verbaasd wat er nu eigenlijk allemaal uitkwam.....
Het was een heerlijk dagje uit.

2 opmerkingen:

  1. He Sandra, wat leuk om te lezen dat je gisteren ook in Zwolle was. Ik was er ook met een paar vriendinnen op dezelfde tijd, wij zijn direct naar achteren gelopen maar ach, daar was het ook druk haha. Er was veel te zien he? Ik ben ook lekker geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,

    Kom toevallig op je blog, en bedenk me dat ik deze week een paar foto's van een paasquiltje op mijn blog heb gezet.
    Het patroontje is van jou, ik krijg er altijd leuke reacties op.

    Kan ik je nu toch bedanken voor dat grappige patroontje!!

    Groeten Miny
    http://minysite.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....