Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

woensdag 23 februari 2011

Flowers need water

 In een blad vond ik een leuk patroontje om een soort van bloementuin te maken. Ik had er nog een mooi plekje voor langs de trap dus gauw het patroontje op het goede formaat getekend en hier en daar wat aangepast. Ik wilde het perse van restandjes doen en dat is goed gelukt. Zelfs de vulling is aan elkaar gezette hobbs. Dat geeft wel een goed gevoel dat uit die hele stapel restanten zo'n leuk quiltje kan komen.

 Ook mijn werktafel lag helemaal vol met lapjes en rommeltjes. Heerlijk om daar de goede kleur uit te kiezen, en je hebt nooit genoeg restanten heb ik nu wel ontdekt! Bewaren dus maar als je kleine stukjes over hebt.
Uiteindelijk is dit het geworden. Langs de trap hangt nu nog een kerst quiltje maar ja de kerst is over en deze kan er nog een hele tijd hangen. In de zomer of het najaar zie ik wel weer wat het dan gaat worden.

2 opmerkingen:

  1. Dat je van een paar lapjes stof zo'n mooi kunstwerk kunt maken...dan mag je jezelf echt wel kunstenaar noemen! Prachtig quiltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je ida, ik wordt daar wel een beetje verlegen van. Het ging zo lekker dat het bijna jammer is dat hij af is. Hij hangt al te pronken langs mijn trap

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....