Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

dinsdag 15 februari 2011

Een werkje af...

Tijdens een workshop met wat lapjes zitten frobelen en tja wat moet je er dan weer mee! Ik had al wel stof extra gekocht om er een kussentje van te maken en vandaag dat maar eens omgezet in daden. Klusje geklaard. Lekker gevoel hoor als er weer iets af is. Eigenlijk wil ik gelijk aan het volgende werkje door maar manlief heeft toch liever dat ik even bij hem op de bank kom zitten. Dus morgen maar weer verder aan het volgende...

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kussen heb je gemaakt, mooie kleuren stof, zal wel gezellig staan bij je mannetje op de bank ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt mooi vooral de kleuren zo, kun je weer trots op zijn.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor je reactie! Dit kussentje is een hele verbetering met wat er lag. Die is richting zolder verdwenen en komt waarschijnlijk niet meer terug!Ik kijk er nu elke keer met plezier naar....

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie.....