Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

zaterdag 8 januari 2011

Machinaal Quilten

Vandaag ben ik naar een workshop machinaal quilten geweest! Dat is voor iedereen die het leuk vind met zijn machine te quilten een must. Ik heb zoveel geleerd vandaag!En er zijn altijd tips en trucs die ik ook nog niet kent of waar ik gewoon nog niet aan gedacht had. En dan gaat er een wereld voor je open. Ik had al het een en ander gequilt op de machine maar elke 'lerares' heeft toch weer een andere kijk op de manier waarop het gaat en dan vallen er toch weer  een paar kwartjes.  Ik heb het idee dat het nu makkelijker is om al die tops nog af te maken die er nog liggen en waar ik al een hele tijd niet aan toegekomen ben om af te maken. Het blad is nog van vorige week. Van vandaag heb ik nog geen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....