Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

donderdag 6 januari 2011

He,he eindelijk de nieuwsbrief weg!

He he ik heb eindelijk de nieuwsbrief verstuurd. Het gaat nog niet helemaal zoals ik wil. Ik snap een hoop maar soms krijg ik emailtjes met vragen waar ik toch geen antwoord op heb over het openen van het bestand bijv. Ik probeer het toch maar weer op te lossen. De nieuwsbrief maken vind ik erg leuk! Lekker op internet leuke sites zoeken of nieuwe ideetjes en er is zoveel! En dan patroontjes uitwerken.
Maar goed. Hij staat op www.sandraskeus.nl en dan bij gratis downloads.
Er staan ook 2 nieuwe patroontjes op. Een met een hondje en een babyquiltje voor beginners.

PS, ik kreeg al een reactie over de vingerhoedjes waar ik wat over geschreven heb. Tjitske was naar Duitsland geweest en is daar in een heus vingerhoedmuseum geweest. En mocht je er even willen kijken dan vind je hier alle informatie:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....