Welkom

Quilts met een verhaal
Kijk ook op mijn site www.sandraskeus.nl

vrijdag 21 januari 2011

Druk bezig..

met van alles en nog wat. Daar kan ik nog geen foto's van maken. Maar ik heb wel weer wat af dus kan ik dat wel laten zien. Hier heb ik geen patronen van. Het doosje heb ik als bouwpakketje in de uitverkoop gekocht en het tasje is er 1 uit mijn hoofd. Soms maak ik ook gewoon iets om de stof op te maken en geef ik het vervolgens weg omdat ik zelf al vol zit met tasjes.

Ik ben wel lekker opgeschoten met machinaal quilten. Wat is dat leuk om te doen. Ik ga nu met plezier achter mijn naaimachine zitten. Het huishouden staat wel op een klein pitje (nog kleiner) maar ach...

Kort geleden had ik een workshopje van een ochtend. We hebben een naaldenboekje gemaakt in de vorm van een vogelhuisje. De lus bovenaan kan los bij de knoop en dan is het een naaldenboekje. Altijd leuk om te maken of om weg te geven. En echt als je er even voor gaat zitten is het zo klaar.
Het patroontje kun je kopen en kost € 3.95 (excl verzendkosten) Ga naar


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Alvast bedankt voor je reactie.....